Support

FAQs

Generelt

Må jeg ha abonnement for å se priser?

Nei, man ser akkurat samme priser som de med abonnement.

Hva er poeng?

Poeng er noe du oppsamler ved å oppdatere eller bekrefte priser.

Du kan konkurrere mot andre og prøve å nå øverst på poenglista.

Vi har også et eget fordelsprogram som belønner dere som oppdaterer i appen.

x poeng  = y kr

Grunnlaget for bonusopptjeningen med poeng vil kunne variere.

Dette gjelder både satsen på innlegging av ny pris og bekreftelse av nåværende pris.
Du finner oppdatert informasjon om hvordan du opparbeider deg bonus i Appen og hva satsen er.

Brukerkonto

Hvordan sletter jeg brukeren min?

Du kan slette kontoen din direkte i appen. For å gjøre dette naviger til profilen din, velg "Innstillinger", og deretter "Slett brukerkonto".

Hvis du trenger hjelp med prosessen, kan du alltid ta kontakt med oss via app-chatten eller sende en e-post til hei@drivstoffappen.no

Hvordan endrer jeg passord?

1. Logg ut

2. Fyll inn e-posten din under logg inn.

3. Trykk på Glemt passord?

4. Du får så tilsendt en mail som heter "Tilbakestill passordet ditt for DrivstoffAppen" - gå inn på denne. 

5. Trykk på lenken og sett ditt nye passord.

Finner du den ikke?
Sjekk søppelpost eller spam.

Fordelsprogram

Kan alle bli med?

Ja, men for å benytte seg av fordelsprogrammet er det en forutsetning at du er en privatperson over 18 år som er bosatt i Norge.

Hvordan sparer jeg bonus?

Du sparer bonus ved oppdatering av priser og bekrefting av riktige priser.

Hvor mye får jeg for å oppdatere?

Grunnlaget for bonusopptjeningen vil kunne variere.

Dette gjelder både satsen på innlegging av ny pris og bekreftelse av nåværende pris.
Du finner oppdatert informasjon om hvordan du opparbeider deg bonus i Appen.

Hvordan tar jeg ut bonus?

For å motta utbetalinger, må du først legge til mottakerinformasjon.

Først navigerer du til "Profil", deretter til "Detaljer", og fyller ut fullt navn og kontonummer.

Deretter går du til "Betalinger" og trykker på "Bank" for å forespørre utbetaling.

Når får jeg utbetalt bonus?

Utbetalinger blir normalt gjennomført 1. hver måned. Imidlertid kan det være lenger ventetid ved stor pågang eller ved mistanke om juks, ettersom vi har nulltoleranse for slikt.

Abonnement

Hvordan kjøper jeg abonnement?

Trykk på banneret øverst hvor det står "DrivstoffAppen +" og velg det abonnementet du ønsker.

Hva gir abonnement meg?

DrivstoffAppen gir deg tilgang til en rekke innovative funksjoner som vil transformere måten du håndterer drivstoff- og ladestasjoner på!

Reklamefri bruk: Nyt en ren og uforstyrret brukeropplevelse, helt uten reklame.

Prisvarslinger: Vær alltid oppdatert med prisvarsler for både bensinstasjoner og ladestasjoner. Tilpass varsler etter din geografiske radius eller for dine favorittstasjoner.

Personlig prisberegning: Få nøyaktige prisberegninger ved å inkludere dine rabatter, som du får fra for eksempel ditt Trumf-kort.

Tilgang til prisstatistikk: Få detaljert innsikt i stasjonenes trender, prishistorikk, dagens laveste og høyeste pris. Ta informerte beslutninger basert på historiske data og trender.

Avanserte filtreringsinnstillinger: Skreddersy appen etter dine behov med avanserte filtreringsalternativer, og finn raskt det du trenger, enten det er bensinstasjoner eller ladestasjoner.

Forbedrede sorteringsalternativer: Velg hvordan du vil at søkeresultatene dine skal vises, med brukervennlige sorteringsalternativer som passer din stil.

CarPlay-støtte: Integrer appen med Apple CarPlay for en enda mer praktisk og håndfri opplevelse.

Abonnementet mitt fungerer ikke?

  1. Gå til profilen din.

  2. Trykk på "Innstillinger".

  3. Trykk på "Abonnement".

  4. Trykk på ikonet øverst i høyre hjørne.

Har du fortsatt problemer med abonnementet? Send oss en melding i chatten eller på support@drivstoffappen.no

Hvordan si opp abonnement på Apple?

1. Åpne Innstillinger-appen.

2. Trykk på navnet ditt.

3. Trykk på Abonnementer.

4. Velg DrivstoffAppen

5. Trykk på Avslutt abonnement. 

Hvordan si opp abonnement Google Play?

1. Åpne Google Play-appen Google Play.

2. Trykk på profilikonet øverst til høyre.

3. Trykk på Betalinger og abonnementer og så Abonnementer.

4. Velg DrivstoffAppen

5. Trykk på Si opp abonnementet og følg veiledningen.

Drivstoffpriser

Hvordan oppdaterer jeg prisen?

  1. Trykk på stasjonen du skal oppdatere, eller på prisen for å gå direkte til prisoppdateringsskjermen.

  2. Trykk på "Oppdater".

  3. Tast inn korrekt pris under korrekt type.

  4. Trykk så igjen på "Oppdater".

Prisen er riktig, hvordan bekrefter jeg den?

  1. Trykk på stasjonen du skal bekrefte prisen for, eller på prisen for å gå direkte til prisoppdateringsskjermen.

  2. Trykk på tommel opp ikonet på ønsket type du vil bekrefte.

Åpenbart falsk prisk, hva gjør jeg?

  1. Trykk på stasjonen som du skal rapportere falsk pris på.

  2. Trykk på de tre dottene øverst i høyre hjørne.

  3. Trykk på "Rapporter feil pris" og velg prisene som er feil.

  4. Bekreft rapporteringen av falsk pris ved å trykke på "Ja".

Hvordan får jeg prisvarsling?

  1. Trykk på de tre dottene du har på menyen i bunnen.

  2. Trykk på "Prisvarsling".

  3. Sett opp prisvarslinger ved å trykke på den oransje knappen.

  4. Velg om du vil ha varslinger for en radius eller dine favorittstasjoner.

Kan jeg se tidligere priser?

Ja, du kan se dagens laveste eller høyeste pris og hvor mange prosent ned- eller oppgang det er fra sist pris.

  1. Trykk på stasjonen du ønsker å se tidligere priser på.

  2. Velg "Prishistorikk".

Bensinstasjoner

Hvordan sender jeg inn en stasjon som mangler?

Det er flere måter å informere oss om en ny stasjon, eller manglende.

Sende oss en melding via chat i appen, mail til support@drivstoffappen.no eller benytte seg av «Legg til bensinstasjon» i appen.


1. Søk etter stasjonen
2. Finnes den ikke kommer det opp "Foreslå en stasjon"

3. Trykk på på "Foreslå en stasjon"

3. Fyll inn informasjonen og kryss av for hvilke drivstofftyper stasjonen har

4. Trykk på «Send inn for gjennomgang»

Hvordan kan man få rettet informasjonen på en stasjon?

Har du oppdaget en feil på en av stasjonene? Ikke bekymre deg, det er enkelt å melde fra om feilen og få den fikset.

  1. Klikk på stasjonen og deretter på de tre dottene i øverste høyre hjørne.

  2. Trykk så på "Foreslå endringer" på stasjonen og endre det som er feil.

Hvis du føler at det haster, kan du kontakte oss direkte via vår supportchat i appen eller på e-post til hei@drivstoffappen.no

Hvor lang tid tar det før stasjonen blir lagt til?

Vi legger til stasjoner fortløpende, men har det gått urimelig tid siden du sendte inn så anbefaler vi at du sender oss en melding via chatten i appen eller på mail til hei@drivstoffappen.no

Finner du ikke svaret du leter etter?

Vennligst chat med oss i appen eller send oss en e-post.