DrivstoffAppen logo white - FAQ

Ofte stilte spørsmål

Ellipse 17 2 - FAQ
Ellipse 16 2 - FAQ
Ellipse 18 2 - FAQ

Generelt

Må jeg ha abonnement for å se priser?

Nei, du ser akkurat samme priser som de med abonnement.

Hva er poeng?

Poeng er noe du oppsamler ved å oppdatere eller bekrefte priser.

Du kan konkurrere mot andre og prøve å nå øverst på poenglista.

Vi har også et eget fordelsprogram som belønner dere som oppdaterer i appen.

x poeng  = y kr

Grunnlaget for bonusopptjeningen med poeng vil kunne variere.

Dette gjelder både satsen på innlegging av ny pris og bekreftelse av nåværende pris.
Du finner oppdatert informasjon om hvordan du opparbeider deg bonus i Appen og hva satsen er.  

Brukerkonto

Hvordan sletter jeg brukeren min?

Du kan nå slette kontoen din direkte i appen.

Vi har lagt til en funksjon som gjør det mulig å slette kontoen din i appen. For å gjøre dette, naviger til profilen din, velg innstillinger, og deretter 'Slett Brukerkonto'.

Hvis du trenger hjelp med prosessen, kan du alltid ta kontakt med oss via app-chatten eller sende en e-post til hei@drivstoffappen.no.

Hvordan endrer jeg passord?

1. Logg ut
2. Fyll in E-posten din under logg inn
3.
Trykk på Glemt passord?
4.
Du får så tilsendt en mail som heter ''Tilbakestill passordet ditt for DrivstoffAppen'' - gå inn på denne. 

Finner du den ikke?
Sjekk søppelpost/spam

5. Trykk på lenken og sett ditt nye passord.

Fordelsprogram

Kan alle bli med?

Ja, men for å benytte seg av fordelsprogrammet er det en forutsetning at du er en privatperson over 18 år som er bosatt i Norge.

Hvordan sparer jeg bonus?

Du sparer bonus ved oppdatering av priser samt. bekrefting av riktige priser.

Hvor mye får jeg for å oppdatere?

Grunnlaget for bonusopptjeningen vil kunne variere.

Dette gjelder både satsen på innlegging av ny pris og bekreftelse av nåværende pris.
Du finner oppdatert informasjon om hvordan du opparbeider deg bonus i Appen.  

Hvordan tar jeg ut bonus?

For å motta utbetalinger, må du først velge en utbetalingsmetode i appen. For å gjøre dette, naviger først til "Profil", deretter til "Betalinger", og derfra kan du velge utbetalingsmetode.

Husk at du må legge inn korrekt kontonummer, som består av 11 siffer uten mellomrom. Bruk ikke IBAN eller SWIFT, kun ta

Når får jeg utbetalt bonus?

Utbetalinger blir normalt gjennomført to ganger per måned. Imidlertid kan det være lenger ventetid ved stor pågang eller ved mistanke om juks, ettersom vi har nulltoleranse for slikt.

Abonnement

Hvordan kjøper jeg abonnement?

For å abonnere på Premium i DrivstoffAppen, følg disse enkle trinnene:

  1. Åpne DrivstoffAppen på enheten din.
  2. Naviger til "Premium", enten ved å bruke hurtignavigeringen i bunnen av skjermen eller via sidemenyen.
  3. Velg det abonnementet du ønsker, og trykk på "Abonner".

Har du allerede DrivstoffAppen installert? Flott! Bare klikk her for å gå direkte til abonnementssiden.

Godt valg! Med DrivstoffAppen Premium finner du billig drivstoff raskere. Vår prisvarsling gir deg beskjed om lave priser. Kjøp nå

Hva gir abonnement meg?

Du kan velge i mellom 3 forskjellige, disse gir deg ekstra funksjoner i appen.

Bronse
Sist oppdatert
Valgfrihet

Sølv
Alt bronse har +
Ingen reklame
Avansert prisvarsling

Gull
Alt sølv har +
Prisstatistikk
Automatisk rabatt
Trafikklyssystem

Abonnementet mitt fungerer ikke.

1. Gå til sidemenyen.
2. Trykk på «Premium»
3. Trykk på tegnet øverst i høyre hjørnet.

Har duABONNEMENT IKON - FAQ fortsatt problemer med abonnementet?

Send oss en melding i chat eller på support@drivstoffappen.no

Hvordan si opp abonnement på Apple

Slik avslutter du et abonnement på iPhone, Ipad eller iPod touch

1.
Åpne Innstillinger-appen.
2. Trykk på navnet ditt.
3. Trykk på Abonnementer.
drivstoffpriser 285x300 - FAQ
4. Velg DrivstoffAppen
5. Trykk på Avslutt abonnement. 

Hvordan si opp abonnement Google Play

Avslutt abonnementer i Google Play-appen

1. Åpne Google Play-appen Google Play.
2. Trykk på profilikonet øverst til høyre.
3. Trykk på Betalinger og abonnementer og så Abonnementer.
4. Velg DrivstoffAppen
5. Trykk på Si opp abonnementet og følg veiledningen.

Drivstoffpriser

Hvordan oppdaterer jeg prisen?

1. Trykk på stasjonen du skal oppdatere.
2. Trykk på «Oppdater»
3.
Tast inn korrekt diesel pris på. «D» og bensin pris på «95»
4.
Trykk så igjen på «Oppdater»

Prisen er riktig, hvordan bekrefter jeg den?

BEKREFT IKON - FAQ
1.
Trykk på stasjonen du skal bekrefte prisen på.
2. Trykk på tommel opp ikonet på ønsket type du vil bekrefte.

Åpenbart falsk prisk, hva gjør jeg?


1.
Trykk på stasjonen som du skal rapportere falsk pris på.
2. Trykk på flagg ikonet.
3.
Bekreft rapporteringen av falsk pris ved å trykke på «Ja» 

Hvordan får jeg prisvarsling?

Legg til de stasjonene du ønsker varsling på til favoritter.

PRISVARSLING IKON - FAQ
1.
Trykk på bjelle ikonet øverst i høyre hjørnet.
2. Tast inn pris på den typen du ønsker å bli varslet for.
3. Trykk på knappen til venstre for typen du satte pris på slik at denne blir grønn.

Ønsker du å bli varslet når prisen er under gjennomsnittet?

Trykk på knappen i bunn uten for «Varsle når prisen er under gjennomsnittet»

Kan jeg se tidligere priser?

Ja det kan du.

STATISTIKK IKON - FAQ
1
. Trykk på stasjonen du ønsker å se tidligere priser på.
2. Trykk på ikonet som vist ovenfor.
3. Her kan du velge mellom enkel visning og avansert øverst i høyre hjørne.

Bensinstasjoner

Hvordan sender jeg inn en stasjon som mangler?

Det er flere måter å informere oss om en ny stasjon, eller manglende.

Sende oss en melding via chat i appen, mail til support@drivstoffappen.no eller benytte seg av «Legg til bensinstasjon» i appen.

Legg til bensinstasjon -  guide
1.
Gå til sidemenyen
2. Trykk på «Legg til bensinstasjon»
3. Fyll inn informasjonen og kryss av for hvilke drivstofftyper stasjonen har
4. Trykk på «Send skjema»

Hvordan kan man få rettet informasjonen på en stasjon?

Har du oppdaget en feil på en av stasjonene? Ikke bekymre deg, det er enkelt å melde fra om feilen og få den fikset.

For å rapportere en feil, kan du enkelt klikke på "Ser du noe feil?" og "Foreslå en endring" som du finner nederst på stasjonens side i appen.

Hvis du føler at det haster, eller hvis endringen du har foreslått ikke blir fulgt opp, kan du kontakte oss direkte via vår support chat i appen eller på mail til support@drivstoffappen.no.

Hvor lang tid tar det før stasjonen blir lagt til?

Vi legger til stasjoner fortløpende, men har det gått urimelig tid siden du sendte inn så anbefaler vi at du sender oss en melding via chatten i appen eller på mail til support@drivstoffappen.no

; ;